کیهانی گفت:با رای مجمع انتخاب شدم و دولت دخالتی در انتخاب من به عنوان رئیس فدراسیون نداشته است.

مجیدکیهانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نامه کمیته بین المللی المپیک درخصوص ارائه اساسنامه فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: تاکنون موضوعی در این مورد به ما ابلاغ نشده است و در صورت نیاز در سریع ترین زمان ممکن آن را برای مسئولان ارسال خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که، شما  چه زمانی اساسنامه را برای کمیته بین المللی المپیک ارسال خواهید کرد،پاسخ داد: محدودیت زمانی برای این موضوع وجود ندارد، اساسنامه فدراسیون آماده است در اولین فرصت برای ioc ارسال می شود.

ریاست فدراسیون دو و میدانی درخصوص اینکه آیا دولت در عزل و نصب برخی افراد فدراسیون دو و میدانی دخالتی داشته یا خیر،تصریح کرد: به هیچ عنوان دولت دخالتی در انتخاب شدنم به عنوان رئیس فدراسیون نداشته و با رای افراد حاضر در مجمع فدراسیون دو و میدانی به این سمت برگزیده شدم.

وی درخصوص حواشی بوجود آمده درباره انتخابات فدراسیون دو و میدانی گفت: انتخابات فدراسیون دو و میدانی در سال گذشته در سلامت کامل با حضور نصراله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان و افراد حاضر در مجمع برگزار شد،  اگر انتخابات اشکال داشت در آن صورت من نمی توانستم به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی برگزیده شوم.


کیهانی در پایان درباره اینکه اگر انتصابات گذشته این فدراسیون مردود شود،چه تدابیری را در نظر خواهد گرفت: ما تابع قانون هستیم، هر تصمیمی مسئولان اتخاذ کنند با قاطعیت تمام آن را اجراخواهیم کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار