شهردار سمنان به دعوت پروفسور کواک، رئیس سازمان شهروندان جهانی راهی چین شد تا در چهارمین اجلاس همکاری و توسعه شهرهای کمربند اقتصادی جاده ابریشم در سال 2016 شرکت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، هدف این اجلاس ساخت پلی برای ارتباط و همکاری شهرهای مسیر جاده ابریشم است و نتیجه آن بیانیه ارومچی در زمینه‌های همکاریهای اقتصادی و تجاری بین شهرهای شرکت کننده بوده است.
اجلاس چهارم در سال 2016 با موضوع "به میراث بردن روح راه ابریشم و تقویت همکاریهای عملی" درتاریخ 22-23 سپتامبردر ارومچی برگزار می شود.
همچنین شرکت کنندگان اجلاس در برخی برنامه های اکسپو چین-اوراسیا که مرتبط با موضوع هستند شرکت خواهند کرد.
شهردار سمنان پس از شرکت در یازدهمین اجلاس بین المللی  شهرداران جاده ابریشم که در قزوین برگزار شد و رایزنی های صورت گرفته با پروفسور کواک رئیس سازمان شهروندان جهانی  به این اجلاس دعوت شد و به همراه عباس آلبویه عضو شورای اسلامی شهر سمنان به شهر ارومچی چین سفر کرد.
موسوی قرار است در این سفر پتانسیل ها و توانمندی های استان و به ویژه شهر سمنان نگین راه ابریشم را به شرکت کنندگان در این اجلاس معرفی کرده و زمینه انعقاد تفاهم نامه های همکاری و سفر نمایندگانی از کشورهای شرکت کننده را به سمنان فراهم کند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار