مشهد؛

نمایش فیلم کوتاه ایرانی در نیویورک

مدیر انجمن سینمای جوانان ایران در خراسان رضوی گفت: فیلم کوتاه ˝چشم آبی˝ به کارگردانی امیر مسعود سهیلی هفتم مهر در نیویورک به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نسرین شاه محمدی افزود: فیلم کوتاه "چشم آبی" به کارگردانی امیر مسعود سهیلی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان مشهد در سانس نمایش ویژه فیلم هایی از فیلم سازان جوان خاور میانه در مجموعه نمایش های فیلم کوتاه با عنوان "فیلم سازان جوان" در نیویورک به نمایش در می آید.

وی گفت: فیلم کوتاه "چشم آبی" برگرفته از داستان مصور "پسرک چشم آّبی" نوشته دکتر جواد مجابی و نقاشی فرشید مثقالی،داستان پسر بچه‌ای است که دنیا را آبی می‌بیند.

شاه محمدی با بیان اینکه عوامل این فیلم کوتاه به زبانی ساده باورهای غلط را نقد می‌کنند، گفت: از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می توان به فیلم‌ نامه‌ نویسان: امیر مسعود سهیلی و سعید قربانیان، تصویربردار: فرشید علیزاده، تدوینگر: امیر مسعود سهیلی، صدابردار: مرتضی غیور، صداگذار: کارلوس مانزانو ، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان دفتر مشهد و سیمیا فیلمر اشاره کرد و از بازیگران این اثر هم سهیل سهیلی و رضا نامدار نام برد.

وی بیان کرد: زمان نمایش روز 28 سپتامبر برابر با 7 مهرماه ساعت 6 عصر به وقت نیویورک خواهد بود.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار