کرمانشاه؛

ضرورت ایجاد زیرساختهای لازم در شهرک صنعتی زاگرس

ایجاد سریع زیرساختهای لازم در شهرک صنعتی زاگرس کرمانشاه یک ضرورت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت:با توجه به پیگیریهای صورت گرفته در استان جهت جذب سرمایه گذار ضرورت داردزیرساختهای لازم در شهرک صنعتی زاگرس کرمانشاه هر چه سریعتر احداث شود.

مجتبی نیک کردار گفت: در سالهای گذشته محدوده شهرک صنعتی زاگرس مشخص شده، اما این شهرک صنعتی فاقد زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری است، و از دستگاه های خدمات رسان انتظار داریم نهایت تلاش خود را برای احداث و انتقال زیرساخت های لازم به این شهرک در کوتاهترین زمان ممکن بکار گیرند.

وی گفت: مدیریت ارشد استان با جدیت به دنبال جذب سرمایه گذاری به منظور ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دراستان هستند، بنابراین شهرک صنعتی زاگرس با توجه به موقعیت خود باید سریعاً دارای زیرساخت های لازم برای اجرای طرح های صنعتی شود و به یک شهرک صنعتی فعال و پویا با توجه به انتظارت مدیریت ارشد استان تبدیل شود.

وی گفت: با توجه به هماهنگی بعمل آمده آمادگی لازم را برای تخصیص 15 میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای زیرساخت ها در این شهرک داریم که از مدیریت شهرکهای صنعتی استان نیز می خواهیم پیگیری و تلاش خود را برای جذب همین میزان اعتبار از مرکز بکار گیرد تا روندایجاد زیرساخت ها در این شهرک با جدیت دنبال شود.

معاون امور عمرانی استانداری همچنین با اشاره به پیگیری های آمده برای معرفی بندر خشک در استان گفت: می توانیم قسمتی از این شهرک را به عنوان بندر خشک معرفی کنیم و با توجه به موقعیت مناسب شهرک، این مکان می تواند به مرکز تقسیم بار و یک موقعیت لجستیک بار در منطقه غرب تبدیل شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.