بهروان: جام حذفی از ابتدا در برنامه فدراسیون فوتبال ثبت شده بود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ: قبل از شروع مسابقات لیگ برتر برنامه بازی‌ها برای باشگاه‌ها ارسال شد و با درج نکات، تمام تعطیلی‌ها و وقفه‌ها در آن نامه آمده بود.

غلام رضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال و اعتراض مربی‌ها و باشگاه‌ها گفت: من به باشگاه‌ها حق می‌دهم اما بدنه فدراسیون در فوتبال اولویت‌هایی دارد و اولویت ما تیم ملی و حضور در جام‌جهانی است و موفقیت آن برای همه مهم است.


وی افزود: البته جایگاه کنونی تیم ملی به کمک باشگاه‌ها به دست آمده است و من از آنها کمال تشکر و قدردانی را دارم اما ما در نامه‌ای که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر برای باشگاه‌ها ارسال شد تمام نکات در آن درج کرده بودیم و تمام تعطیلی‌ها و وقفه‌ها در آن نامه آمده بود حتی مسابقات جام حذفی نیز در آن مشخص بود.


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: حتی از باشگاه‌ها درخواست کردیم که این برنامه را در اختیار مربی‌ها و سرمربی‌های تیم‌های خود قرار دهند تا آنها نظرات فنی خود را اعلام کنند، اما اکنون می‌گویند که برنامه جام حذفی تازه وارد مسابقات شده اما  این اطمینان را میدهم که مسابقات جام حذفی از ابتدا در برنامه بوده‌ است.


بهروان در خصوص دلیل این نوع برنامه ریزی بیان داشت: به هر حال روزهای "فیفا دی "نمی‌توان مسابقه باشگاهی گذاشت و با توجه به حضور تیم ملی ما در قاره آسیا و دور بودن مسافت‌ها مجبور بودیم که این رویه را پیش بگیریم، باید توجه داشت کشورهای دیگر آسیایی نیز این‌گونه تعطیلی‌ها را در برنامه خود دارند و اگر ما به تیم ملی کمک نکنیم فوتبال ما عقب می‌افتد و با رفتن تیم ملی به مسابقات جام‌جهانی، فوتبال  باشگاه‌های ما رونق می‌گیرند.


غلامرضا بهروان در پایان اظهار داشت: من بازهم تکرار می کنم که به باشگاه‌ها حق می‌دهم این وقفه به آنها ضرر می‌رساند البته اگر جام حذفی را جدی بگیرند می‌توانند بازیکنان خود را در شرایط آرمانی نگه دارند زیرا این شرایط در تمامی کشورها وجود دارد و آنجا انواع مسابقات با نام‌های مختلف برگزار می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار