حملات متقابل ارتش یمن به محل تجمع نظامیان ائتلاف سعودی در تعز

یگان موشکی و توپخانه ای ارتش یمن در پاسخ به حملات بی وقفه عربستان ، محل تجمع نظامیان ائتلاف سعودی را در استان تعز واقع در جنوب غرب این کشور ٬هدف حملات خود قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری المسیره ، یگان موشکی و توپخانه ای نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن محل تجمع نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی را در استان تعز با موشک زلزال 1 و آتش توپخانه هدف قرار دادند.

به گفته این منابع، موشک و توپ ها به محل مورد نظر اصابت کرده است.

نیروهای یمنی روز گذشته (جمعه) نیز محل تجمع نظامیان دشمن در روستای جنوبی شهرستان «ذباب» و منطقه «الحریقیه» در همین استان را هدف قرار دادند که در اثر آن شماری از نظامیان مزدور کشته و زخمی شدند.

در همین حال یک منبع نظامی دیگر گزارش داد که یگان های ارتش یمن یک خودروی زرهی متعلق به نظامیان سعودی را در شرق شهرستان «الغیل» در استان الجوف واقع در شمال شرق صنعا را هدف قرار دادند که در اثر آن همه سرنشینان خودرو کشته شدند.

یگان توپخانه ای ارتش یمن شامگاه پنج شنبه گذشته نیز محل تجمع نظامیان سعودی را در شهرستان «خب» و «الشعف» در الجوف گلوله باران کرد.

عملیات های ارتش یمن علیه نظامیان ائتلاف سعودی در حالی ادامه دارد که جنگنده های ائتلاف سعودی روزانه و در سایه سکوت محافل بین المللی مناطق مختلف یمن را هدف حملات خود قرار می دهند.

یک سال و نیم از حمله همه جانبه عربستان و ائتلافش به یمن می گذرد؛ در این مدت نه تنها عربستان نتوانسته به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد، بلکه خسارت های انسانی، مالی و نظامی بسیاری متحمل نیز شده است. 

بنا بر آماری که منابع یمنی اعلام کردند حدود 10 هزار نفر در این حملات کشته و حدود 30 هزار نفر نیز زخمی شده اند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار