مرحله نخست طرح سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی از امروز هم زمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ساسان تاج گردون رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس گفت: این سرشماری هشتمین سرشماری نفوس و مسکن کشور هست و برخلاف دوره های قبل این سرشماری کاملا الکترونیکی  و بدون کاغذ اجرا می شود.
وی افزود: در مرحله اول این سرشماری که هم زمان با سراسر کشور برگزار می شود مردم استان فارس می توانند از امروز با مراجعه به سایتwww.sarshomari95.ir به حدود 54 پرسش جواب دهند.
تاجگردون تصریح کرد: این اطلاعات کاملا محرمانه باقی می ماند وفقط مسئولان مرتبط اجازه استفاده از این اطلاعات را برای تصمیم گیری ها وبرنامه ریزی برای توسعه کشور دارند.
وی افزود: مردم در این سایت باید اطلاعات فردی خود و خانواده را اعم از نام ونام خانوادگی، کدملی، شماره ملی و کدپستی محل سکونت را حتما داشته باشند تا بتوانند پرسشنامه را تنظیم کنند.
او ادامه داد: پس از تنظیم پرسشنامه  کد ده رقمی به متقاضی داده می شود و این کد به آمار گیران که از 25 مهر تا 25 ابان به در منازل مردم مراجعه میکنند، ارائه می شود.
تاج گردون خاطر نشان کرد: این سرشماری مکانیزه ترین سرشماری کشور است.
وی بیان کرد: مردم تنها تا 25 مهر فرصت دارند که از طریق اینترنت ثبت نام کنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس تصریح کرد: کسانی که موفق نشدند ثبت نام اینترنتی کنند، در مرحله دوم سرشماری می توانند اطلاعات خود را به امار گیران ارائه دهند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.