بر اثر وقوع پنج فقره تصادف در استان مرکزی شش نفر از هموطنان کشته شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، رئیس پلیس راه استان مرکزی با اعلام این خبر گفت : در نخستین سانحه رانندگی که حدود ساعت 5 بامداد روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون خاور با یک دستگاه کامیون رنو و یک دستگاه کامیون ماک دیگر در محور آزاد راه ساوه- همدان اتفاق افتاد، راننده کامیون خاور به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راننده کامیون رنو نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شد.
سرهنگ کهریزی علت تصادف مذکور را  بی احتیاطی راننده کامیون خاور به علت عدم توجه کافی به جلو عنوان کرد.
وی در تشریح حادثه دوم هم گفت :   در حدود ساعت 13 و10 دقیقه روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو405 در کیلومتر 25 محور اراک- توره  یکی از سرنشینان در محل تصادف فوت و راننده و 3 سرنشین دیگر خودرو نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه به بیمارستان منتقل شد.
علت این تصادف از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه،عدم توانایی راننده خودروی پژو در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی عنوان شد.
رئیس پلیس راه استان مرکزی افزود : حدود ساعت 13 و 35 دقیقه همین روز در اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر5 محور ساوه- سلفچگان به وقوع پیوست که در این حادثه راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شد.
عدم توجه به جلواز سوی راکب موتور سیکلت، علت تصادف مذکور از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه اعلام شد.
کهریزی ادامه داد چهارمین حادثه رانندگی در حدود ساعت 18 و 50 دقیقه روز گذشته در اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در کیلومتر 16 محور خنداب شکل گرفت که در این سانحه یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راننده و 4 سرنشین دیگرآن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه تصادف به بیمارستان منتقل شد.
علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه ، عدم توجه کافی به جلو، از سوی راننده خودروی مذکورعنوان شد.
کهریزی افزود : آخرین سانحه رانندگی در حدود ساعت 19و 20 دقیقه روز گذشته در اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی پیکان در کیلومتر 10محور فرمهین- کمیجان شکل گرفت که در این سانحه رانندگی راننده خودروی پراید و یکی از سرنشینان آن به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و 3 سرنشین دیگر خودروی پراید و نیز راننده خودروی پیکان و 4 تن از سرنشینان دیگرآن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه تصادف به بیمارستان منتقل شدند.
علت این حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه ، انحراف به چپ خودروی پراید عنوان شد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، رئیس ، پلیس ، سانحه ، رانندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.