مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری گفت به منظور شبیه سازی جوی، اردوی تیم ملی را در کیش برگزار کردیم اما هنوز اعزام تیم ملی بزرگسالان به مسابقات قهرمانی جهان مشخص نیست.

مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندر خصوص اعزام نکردن تیم بزرگسالان به مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: کمیته فنی فدراسیون باید جلسه ای در خصوص اعزام ها تشکیل دهد تا برنامه ها مصوب شود اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است به خاطر شبیه سازی وضعیت آب و هوایی ما تمرینات تیم مردان را در کیش برگزار کردیم تا بتوانند در وضعیت جوی بحرین رقابت کنند و هم اکنون این تیم در کیش مشغول انجام تمرینات است.

وی افزود: تیم بانوان نیز در مجموعه ورزشی آزادی در حال انجام تمرینات است که طی دو روز آینده از 20 رکابزنی که در اردو تدارکاتی به سر می برند تست گرفته می شود و ریزشی خواهیم داشت.

چایچی در ادامه تاکید کرد: دومین مسابقه کاپ آسیایی در تایلند 16، 17و 18 مهرماه برگزار می شود و متعاقب این مسابقات اردوی قهرمانی آسیا را آغاز خواهیم کرد مسابقات قهرمانی آسیا هم در بخش جاده 17 و 18 بهمن ماه در بحرین برگزار می شود و همین رقابت ها در بخش پیست در هندوستان برگزار خواهد شد.

مدیر تیم های ملی در خصوص رکابزنانی که  تست دوپینگ شان مثبت شده بود خاطر نشان کرد: رکابزنانی که تست دوپینگ آنها مثبت اعلام شده است به احتمال قوی محرومیت دارند و امروز هم جلسه یکی از این رکابزنان برگزار می شود اما یکی از آنها تبرئه خواهد شد.
  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار