همایش پیاده روی خانوادگی با شرکت خانواده ها و شهروندان میاندوآبی امروز جمعه 2 مهرماه سال 95 مصادف با سومین روز از ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس با نشاط کامل برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، شرکت کنندگان مسیر میدان شهرداری، پاسداران، ساحلی، طالقانی و دانش را تا مجموعه ورزشی 17 شهریور طی کرده و در محل سالن 2000 نفری این مجموعه گرد آمدند.

اسماعیل پور رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب در ابتدای مراسم قرعه کشی با تقدیر و تشکر از تمامی حاضرین در این همایش ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از کلیه عزیزانی که در برگزاری این همایش همکاری و مشارکت داشتند سپاسگزاری کردند.

در ادامه اسدپور معاون سیاسی و امنیتی فرماندار میاندوآب با ایراد بیاناتی از رشادتهای شیر مردان و شیر زنان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس یاد و خاطره رهروان راستین امام و انقلاب و شهدای 8 سال جنگ تحمیلی و 850 شهید شهرستان میاندوآب را گرامی داشتند.

سرهنگ مولودی فرمانده ناحیه مقاوت بسیج سپاه، سرهنگ خیری جانشین فرمانده ناحیه مقاوت بسیج سپاه، تنی چند از مسؤلین شهرستان میاندوآب از دیگر میهمانان و شرکت کنندگان این همایش بودند.

در پایان همایش و در مراسم قرعه کشی به شرکت کنندگان در همایش جوایزی به قید قرعه اهداء شد.

نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، جمعیت حلال احمر، اورژانس شبکه بهداشت و درمان، خبرنگاران، نمایندگی صدا و سیمای شهرستان وظیفه امنیت، کنترل ترافیک، سلامتی و انعکاس خبری این همایش را بر عهده داشتند.

شرکت کنندگان در همایش با شربت خنک و گوارا هنگام ورود به محل قرعه کشی پذیرایی شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.