یادواره شهیدان روستای گنجان شهرستان رابر با سخنرانی سردار صفوی برگزار شد.

یادواره شهدا در روستای نمونه کشوریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گنجان ( با ضم گاف ) با تقدیم 70 شهید در صدر روستاهای شهید داده کشور قرار دارد و به عنوان روستای نمونه کشوری شناخته شده است .

سردار سرلشکر یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا ، در این یادواره با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به خانواده معظم شهیدان گفت: شهدا به اهدافشان که حفظ انقلاب اسلامی بود رسیدند و پیروز شدند و این ما هستیم که باید مراقب ادای وظیفه مان باشیم. .

وی جلوگیری از صدور انقلاب را هدف آمریکا و دست نشاندگانش خواند و افزود: آنها بیش از 200 هزار جوان ما را شهید ، 300 هزار نفر را جانباز و 40 هزار نفر را اسیر کردند اما باز هم به هدفشان نرسیدند.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت اینک با صدور انقلاب اسلامی ، نه تنها مردم مسلمان منطقه بلکه آزادیخواهان جهان در مقابل ظلم ایستادگی می کنند و ملت ایران برای همه الگو و اسوه شده است. 

سردار سرلشکر صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور مربوط به نیروهای مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای روستای گنجان در شهرستان رابر درباره اوضاع منطقه گفت: امریکا با کمک متحدان منطقه ای خود به خصوص رژیم صهیونیستی ، عربستان و قطر تلاش کرد راهبردی را در سوریه پیش ببرد که طی ان دولت بشار اسد برکنار شده و محور مقاومت در منطقه تضعیف شود اما به فضل اللهی این راهبرد در تقابل با راهبرد منطقه ای با حضور دولت قانونی سوریه ، ایران ؛ روسیه و حزب الله لبنان شکست خورده است .و بعد از 5سال و نیم نتوانستند به اهداف خود دست پیداکنند و نتوانستند سوریه را تجزیه کنند.

وی افزود برغم ناکامی امریکا و متحدانش در سوریه انها توانستند در پرتو این بحران امنیت اسرائیل غاصب را تامین کنند و سلاحهای انبار شده در امریکا را به فروش برسانند و این موفقیت انها با خسارت زیاد به مردم سوریه و عراق به دست امد که اوارگی 9 میلیون نفر از مردم منطقه ، خروج 3 میلیون نفر از کشورشان و کشته شدن بیش از 300 هزار نفر از مردم مظلوم سوریه از جمله این خسارتها است .

وی با اشاره به اینکه نیروهای تکفیری مطابق اموزه های صهیونیستی رفتار میکنند گفت کشتار مردم بی دفاع ، سربریدن کودکان و بزرگسالان و بچه را از شکم مادر بیرون کشیدن کارهایی است که در آموزه های اسلامی و انسانی وجود ندارد.

سردار سرلشکر صفوی ، روستای نمونه کشوری گنجان با 70 شهید را کمیاب و کم نظیر دانست و گفت باید ببینیم آنها با چه فکرو اندیشه ای به جبهه ها رفتند و خلق و خو و رفتارشان در خانه، مدرسه و روستا چگونه بوده است تا بتوانیم عملکرد شهدا را خوب تبیین و اهدافشان را برای نسل جوان تبیین کنیم .

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار