سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: امسال در 260 مدرسه در شهر اصفهان زنگ جشن عاطفه‌ها برای جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالرزاق میرزایی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید تصریح کرد: زنگ عاطفه‌ها هرساله در تمام مدارس ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزارشده و امسال نیز این برنامه با همکاری اداره کل آموزش‌ و پرورش و کمیته امداد در سطح مدارس استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال قصد داریم که جشن عاطفه‌ها را در مدارس پیش‌دبستانی و مهدهای کودک به مرحله اجرا درآوریم افزود: اجرای این طرح منوط به موافقت آموزش‌ و پرورش است.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد استان اصفهان تأکید کرد: امسال برای اولین بار در زنگ جشن عاطفه‌ها دانش آموزان می‌توانند از طریق موبایل و سامانه #1*8877* کمک‌های نقدی خود را برای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت ارسال کنند.

وی بیان داشت: زنگ جشن عاطفه‌ها با حضور مسئولان د ریک مدرسه به‌ عنوان پایلوت، نواخته خواهد شد که در شهرستان اصفهان به جهت وسعت منطقه‌ای سه مدرسه برای این امر در نظر گرفته شده است.

میرزائی، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری زنگ عاطفه‌ها در سال قبل گفت: سال 94، تعداد 2 هزار و 336 مدرسه میزبان برگزاری این رویداد فرهنگی و اجتماعی بود.

وی اضافه کرد: سال قبل از محل کمک‌های دانش آموزان در مدارس بالغ‌ بر 406 میلیون تومان جمع‌آوری شد و این مبالغ صرف کمک برای تحصیل دانش آموزان بی‌بضاعت شد.

سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: امسال در 260 مدرسه در شهر اصفهان زنگ جشن عاطفه‌های برای جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان پیش‌بینی‌شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.