معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: 350 پایگاه کمیته امداد در میدان‌های اصلی شهرستان‌های مازندران برای برپایی جشن عاطفه‌ها مستقر می‌شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حسن قربانی صبح امروز در حاشیه نشست هماهنگی جشن عاطفه‌ها در مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها در استان مازندران همزمان با سراسر کشور در آستانه سال تحصیلی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشن به صورت ملی در کل کشور برگزار می‌شود، بیان داشت: در استان مازندران نیز جشن عاطفه‌ها به مدت سه روز برپا است.

قربانی با اعلام اینکه جشن عاطفه‌ها در روزهای 10، 11 و 12 مهرماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در روز 10 مهر جشن عاطفه‌ها در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران همچنین از نواختن زنگ عاطفه‌ها با شعار مهر در انتظار مهر حماسی در مدارس استان خبر داد و گفت: زنگ عاطفه‌ها در حدود 3 هزار مدرسه مازندران همزمان با سراسر کشور در روز 10 مهرماه نواخته می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در روز 11 مهر ماه نیز جشن عاطفه‌ها به صورت گسترده‌تر در میدان‌های اصلی شهر با استقرار پایگاه‌های کمیته امداد برگزار می‌شود، افزود: 350 پایگاه کمیته امداد در میدان‌های اصلی شهرستان‌های مازندران برای برپایی جشن عاطفه‌ها مستقر می‌شوند.

قربانی با اشاره به اینکه در روز 12 مهرماه نیز پایگاه‌های کمیته امداد در مصلاهای نماز جمعه آماده دریافت کمک‌های مردمی در قالب جشن عاطفه‌ها هستند، افزود: تمامی پایگاه‌های بسیج سراسر استان نیز در برگزاری جشن عاطفه‌ها با کمیته امداد همکاری و آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه حدود 6 هزار دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد استان هستند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 600 میلیون تومان از سوی مردم خیر و نیکوکار استان برای این جشن کمک شده بود.

وی با اعلام اینکه تمامی هماهنگی‌ها برای برگزاری باشکوه جشن عاطفه‌ها انجام شده است، یادآور شد: کمک‌های جمع‌آوری شده جشن عاطفه‌ها در مدارس با محوریت آموزش و پرورش در همان مدرسه به دانش‌آموزان نیازمند اهدا می‌شود.
برچسب ها: مازندران ، ساری ، جشن ، عاطفه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.