مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید کشور هفتم مهر سالجاری به یاسوج سفر می کند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت الاسلام و المسلمین حمید برازش گفت: سفر این عالم ربانی به یاسوج با دعوت مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بوده و پنج روز نیز ادامه دارد.

وی گفت: آیت الله نوری همدانی هفتم مهر با استقبال نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار، ائمه جمعه، روحانیان، مدیران حوزه های علمیه و فرمانداران استان وارد یاسوج خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این مرجع تقلید هشتم مهر و از ساعت هشت تا 9 و 30 دقیقه صبح با خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و تشکل های دینی دیدار می کند.

حجت الاسلام و المسلمین برازش عنوان کرد: دیدار با قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 11 و 15 دقیقه صبح از برنامه های روز دوم سفر آیت الله نوری همدانی به یاسوج در هشتم مهر است.

وی ابراز داشت: این عالم ربانی از ساعت 10 تا 12 ظهر نهم مهر با علما و روحانیان کهگیلویه و بویراحمد در دفتر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت الله نوری همدانی 10 مهر و از ساعت 9 تا 11 صبح در سالن شهید ایزدپناه یاسوج با معلمان، نخبگان علمی و استادان دانشگاه های استان دیدار خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین برازش اظهار داشت: این مرجع تقلید از ساعت 17 تا 19 عصر همین روز نیز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با موضوع امر به معروف و نهی از منکر که با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، شهرداران، بخشداران و دیگر مسئولان اجرایی استان در یاسوج برگزار خواهد شد شرکت می کند.

وی افزود: دیدار با نیروهای نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در نمازخانه فرماندهی نیروی انتظامی استان در یاسوج و از ساعت هفت تا هشت و 30 دقیقه صبح از برنامه های روز پنجم و پایانی سفر این عالم ربانی به یاسوج در 11 مهر است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.