سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هافبک‌های ما دیروزکمی ضعیف بازی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اخوان پس از شکست ۳ بر یک مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود اگر وقتی بازی ۲ بر یک بود موقعیت‌هایمان گل می‌شد، نتیجه بازی تغییر می‌کرد.

وی در مورد اینکه ویسی گفته بود هافبک‌ها نقطه قوت سپاهان هستند، اما امروز آنها خیلی ضعیف بودند، گفت: دو، سه بازیکن ما جوان هستند، آنها تا حالا مقابل این تماشاگران بازی نکرده بودند، بله، بازیکنان وسط زمین ما ضعیف بودند. ما تاوان جوانی‌مان را می‌دهیم.

اخوان درمورد اینکه شجاع خلیل‌زاده پرسپولیسی است و شائبه ضعیف بازی کردن او به وجود‌ آمده است، گفت: شجاع بهترین بازیکن و بهترین دفاع ماست.

وی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری عالی بود، اگر من الان بگویم داوری بد بود، درست نیست، زیرا این داوران بازهم می‌خواهند برای ما سوت بزنند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد اینکه چه زمانی این تیم نتایج مطلوب می‌گیرد، گفت: سپاهان الان هم خوب کار می‌کند، برد و باخت در فوتبال وجود دارد، ما در تبریز هم برنده شدیم و خوب بازی کردیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان جدیدی می‌گیرید یا نه، گفت: این بازیکنان عالی هستند، یکی از یکی بهتر است، به این جوانان اعتماد کنید.

اخوان در مورد اینکه دروازه‌بان تیم از زاویه بسته گل خورد و تماشاگران از او ناراضی بودند گفت: دروازه‌بان ما هم خوب است، این نظر تماشاگران است، اما اگر زاویه بسته گل نمی‌خورد و توپ را از زاویه دیگر گل می‌خورد، می‌گفتید چرا در زاویه مخالف گل خورده است.

وی در مورد اینکه سپاهان می‌تواند قهرمان شود، گفت: قهرمانی مشکل است، ان‌شاءالله بتوانیم در جمع ۴ تیم باشیم. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.