مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی گفت: اولین نمایشگاه فروش محصولات دانش بنیان در تبریز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جهانگیری گفت: این نمایشگاه به همت منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی  و نمایشگاه بین المللی تبریز 20 لغایت 23 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برپا می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد و امکان مبادله محصولات دانش بنیان ویژه شرکت‌های تولید کننده این محصولات و بسط و توسعه بازار عرضه وتقاضای فناوری و محصولات فناورانه در حوزه‌های مختلف است.

جهانگیری  دانش بنیان بودن را یکی از اولویت های اصلی  برای حضور در این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه از یکم مهر ماه آغاز و تا 30 مهر ادامه خواهد داشت، در این نمایشگاه تمامی شرکت‌های دانش بنیان و آن دسته از صاحبان طرح‌های ثبت نام شده در چهارمین نمایشگاه فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی که طرح‌های آن‌ها در سطح توسعه بازار قرار گرفته است و از طریق کمیته فنی و ارزیابی تایید شده است  اجازه حضور خواهند داشت تا در فضایی تخصصی به عرضه محصولات خود بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در این نمایشگاه رایگاه خواهد بود و علاقمندان برای حضور می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی Hitec-tabriz.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.