پس از برگزاری جشنواره انگور در ارومیه ، جشنواره سیب هم در نقده برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان‌غربی گفت : پیش از برگزاری جشنواره ی انگور در ارومیه ، جشنواره های گندم در بوکان ، آفتابگردان در خوی و گیلاس در اشنویه برگزار شده بود و از نیمه دوم مهر نیز جشنواره سیب در نقده برگزار می‌شود.

جلیل جباری با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه کشوری صنایع دستی در ارومیه در کنار جشنواره انگور افزود : باید سایت نمایشگاهی جدید برای برگزاری نمایشگاه‌های وسیع‌تر به همین منظور ایجاد شود.

وی اضافه کرد : برگزاری جشنواره انگور و نمایشگاه صنایع دستی کشور در ارومیه در کنار یکدیگر سبب افزایش جذب گردشگر در دهکده ساحلی چی‌چست شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد : امسال جشنواره انگور موفق‌تر از سالهای قبل در ارومیه برگزار شده و حتی برخی از مسافران تنها برای حضور در این جشنواره از دیگر استان‌های کشور به این شهر آمده اند.

از سوی دیگر برگزاری سومین جشنواره سراسری صنایع دستی با حضور 30 استان مطرح کشور در مجاورت آن به موفقیت جشنواره کمک کرده است.

جباری بیان داشت : برگزاری جشنواره انگور در بازاریابی این محصول مهم استان و آشنایی مردم با شیوه کاشت ، داشت و برداشت انگور بسیار موثر و مفید بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: برگزاری ، جشنواره ، سیب ، نقده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.