فرمانده سپاه ناحيه اسدآباد از بهره‌برداري سه طرح اقتصاد مقاومتي در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداري از 3 طرح اقتصاد مقاومتي در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن مرادي اظهار داشت:  اسدآباد خبر داد و گفت: اين طرح‌ها با پرداخت تسهيلاتي به مبلغ 15 تا 50 ميليون تومان ايجاد شده که شامل پرورش ماهي و دامداري است.

وی با بيان اينکه از ابتداي اجراي طرح اقتصاد مقاومتي در سطح شهرستان 800 عرصه فعاليت در زمينه پرورش ماهي، قارچ، مرغ بومي، زنبور عسل، کشت زعفران، لبنيات و ترشيجات ايجاد شده است، خاطرنشان کرد: براي اجراي اين طرح‌ها بيش از يک ميليارد و 480 ميليون تومان تسهيلات پرداخت شده است.

وي يادآور شد: از ابتداي اجراي طرح اقتصاد مقاومتي براي 300 نفر اشتغالزايي شده که تسهيلاتي با مبلغ 15 تا 50 ميليون تومان به آنان پرداخت شده است.

فرمانده سپاه ناحيه اسدآباد با اشاره به اينکه 40 درصد جمعيت اسدآباد عضو بسيج هستند، گفت: بيشتر اين افراد در حلقه‌هاي صالحين و برنامه‌هاي مختلف اين حلقه‌ها حضور فعال دارند.

وي در پايان از حضور سردار غلامي رئيس بسيج‌سازندگي کشور در اسدآباد خبر داد و گفت: وي در دومين روز هفته دفاع مقدس به عنوان سخنران پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه حضور خواهد داشت.

مرادی در ادامه با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: اين شهرستان با تقديم 403 شهيد سهم بسيار زيادي در دفاع از کشور در جنگ تحميلي داشته است.

وي از اجراي 50 برنامه فرهنگي در سطح پايگاه‌هاي مقاومت و مدارس و ادارات در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: اين برنامه‌ها شامل نواختن زنگ مقاومت، غبارروبي گلزار شهدا، سرکشي از خانواده‌هاي شهدا، برگزاري يادواره شهدا و افتتاح طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي است.

فرمانده سپاه ناحيه اسدآباد از برگزاري چهار يادواره شهيد در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد و افزود: سه يادواره در روستاهاي قوچ‌تپه، پيفانج، کوانج و يک يادواره در شهر اسدآباد برگزار مي‌شود.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار