تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت اسرائیل نه تنها قوانین بین المللی و طرح صلح عربی را رد کرده است بلکه تلاش می کند واقعیت هایی را بر فلسطینیان تحمیل کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره ، تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر در نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت بحران های منطقه ای و بین المللی حل نشده است و این مانع بزرگی بر سر توسعه و ثبات هستند.

وی ادامه داد: نمی توان وجود ضعف در نظام حقوقی و بنیادین سازمان ملل را نادیده گرفت.

آل ثانی افزود: اسرائیل نه تنها قوانین بین المللی و طرح صلح عربی را رد کرده است بلکه تلاش می کند واقعیت هایی را بر فلسطینیان تحمیل کند. این سیاست در شهرک سازی ها در کرانه باختری و قدس نمود پیدا می کند. اسرائیل، اشغالگری خود را بر نژادپرستی بنا کرده است. مقامات اسرائیل در حل موضوع فلسطین ناکام بوده اند و امروز، فلسطینیان بیش از هر زمان دیگر بر رسیدن به حقوقشان پافشاری دارند. اسرائیل باید میان راه حل تشکیل دو کشور و یا تشکیل نظامی نژادپرست در قرن 21 یکی را انتخاب کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
حرف های امیر قطر در کنار زرهای اوباما= تقسیم شدن فلسطین و احتمالا کوتاه شدن دست فلسطینی ها از بیت المقدس...
اگر این طرح عملی بشه کشورهایی مثل ایران یا هرجایی که بگه بیت المقدس باید آزاد بشه عامل بی ثباتی و دشمنی معرفی خواهد شد...
آخرین اخبار