معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه معتقد است، گرفتن موافقت منطقه آزاد تجاری قصرشیرین هفت خوان رستم بود و این منطقه پتانسیل بسیار بیشتری نسبت به مهران، مریوان و ... دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا رحیمی از هفت خوان تبدیل قصرشیرین به منطقه آزاد تجاری یاد کرد و موافقت شورای عالی مناطق آزاد با ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را اتفاقی خوب برای کرمانشاه دانست و افزود:موافقت با ایجاد منطقه آزاد تجاری قصرشیرین حاصل کار تیمی عنوان است  البته تا تصویب این منطقه در مجلس هم باز جای کار وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: منطقه آزاد تجاری قصرشیرین پتانسیل بیشتری از سایر هفت منطقه دیگر مانند مهران، مریوان، سیستان و بلوچستان و ... دارد و جای تعجب است که چرا مدیران وقت پیش از این در استان کرمانشاه ایجاد این منطقه را پیگیری نکردند.

رحیمی تجارت و تردد مسافر و زائر از مرزهای کرمانشاه را نکته‌ای بسیار مهم دانست که از گذشته تا کنون حدود 50 درصد توسعه اقتصادی استان از این محل بوده است.

به گفته این مسئول، اینکه اخیرا مقرر شد تردد زائر کربلا از مرز "سومار" را نیز داشته باشیم خبر خوب دیگر برای استان بود که نتیجه پیگیری‌های فراوان و تعامل دولت و بخش خصوصی بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.