شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در بیانیه ای ضمن گرامیداشت این مناسبت این هفته را نماد پاسداشت ارزش های نظام دانست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ متن بیانیه به شرح زیر است:

هفته دفاع مقدس یادآور پایداری مردان نستوهی است که با اتکاء الهی و پشتوانه زعامت پیامبر گونه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین ملّتی بزرگ، نام خود را بر تارک هستی برای همیشه تاریخ به ثبت رسانید.  

هشت سال جنگ نابرابر و تحمیلی با دشمنانی که تمام جهد خود را صرف آن نمودند تا بتوانند ملتی خستگـی ناپذیر را به زانو درآورده و به خیال خام خود آنها را وادار به تسلیم کند ، اما حسرت این اندیشه پلید برای همیشه بر سینه آلوده به زنگار کینه و پلیدی شان ماند.

دوران طلایی و ماندگار دفاع مقدس یادآور غیور مردان و شیر زنان ایران اسلامی است که با تربیت فرزندانی از جنس حماسه و ایثار در راه اعتلای آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده و آرامش، امنیت، سربلندی، پیشرفت و سر افرازی را برای جامعه امروز به ارمغان بگذارند.  

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و تبریک این ایام از امت شهید پرور و ولایت مدار استان ایلام دعوت می کند در آیین های گرامیداشت این هفته ماندگار حضوری با بصیرت و آگاهانه داشته باشند.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.