مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از اجرای شبکه فیبر نوری در چهار شهرک صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ محمدی با اشاره به برگزاری نشست مشترک شرکت شهرک های صنعتی لرستان با مدیر عامل شرکت مخابرات استان گفت: این نشست با حضور نمایندگان شرکت مخابرات و در راستای حمایت از سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و حل مشکلات مخابراتی شهرکها برگزار شد.

وی با اشاره به نقش شهرک­ها و ناحیه های صنعتی در توسعه و رونق صنعت استان افزود: امیدواریم با همکاری و تعامل دستگاههای اجرایی با این شرکت گام مهمی را در رفع کردن مشکلات این بخش بر داریم و شاهد رشد روزافزون در حوزه صنعتی استان و ارائه خدمات بهتر به صنعتگران و متقاضیان بخش صنعت باشیم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: در این نشست پیرو تفاهم نامه های منعقد شده بین دو شرکت از جمله اجرای فیبر نوری و شبکه های داخلی شهرکهای صنعتی، وضعیت پیشرفت فیزیکی و مشکلات فرآروی پروژه های مورد بررسی قرار گرفت.

محمدی افزود: در این راستا پروژه های فیبر نوری شهرکهای صنعتی کوهدشت، پلدختر، الیگودرز و الشتر با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد تکمیل و تحویل دادده شده است.

وی گفت : پروژه های فیبر نوری ناحیه صنعتی مرزیان و شبکه داخلی شهرک صنعتی الیگودرز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجرا هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان افزود: در این نشست مقرر شد پروژه های فیبر نوری شهرکهای صنعتی شماره دو دورود و اشترینان که به دلیل وجود معارض تعطیل بوده اند را با تشکیل جلسه مشترک با حضور مدیران عامل هر دو شرکت با فرمانداران شهرستانهای دورود و اشترینان اجرا شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.