مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از خریداری ۳۰۰ میلیون تومان کتاب توسط این اداره کل امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت الاسلام حنان با اشاره به میزان خرید کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این استان گفت : در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان برای خرید کتاب در لرستان طی امسال پیش بینی شده است.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان لرستان افزود: در این راستا برپایی نمایشگاه کتاب در استان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه موضوع کتاب و کتابخوانی به لحاظ عقلی و شرعی دارای اهمیت بسیار بالایی است گفت: اهمیت این موضوع از نظر عقلی به این دلیل بوده که خروجی کتاب موجب ایجاد علم، آگاهی و معرفت در مقابل جهل و نادانی می شود.

حجت الاسلام حنان با بیان اینکه مهم ترین پیام و مطلب طول تاریخ بشریت مقوله وحی الهی بوده است افزود: خداوند این وحی الهی را در قالب کتاب نازل کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت ارتقا حوزه کتاب و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در لرستان گفت: در این راستا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های فراوانی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری هفته کتاب، جشنواره صنعت چاپ و نشر، مراسم کتاب سال، اهدا کتاب برای ترویج این فرهنگ در استان گفت: در این راستا امسال ۳۰۰ میلیون تومان خرید کتاب برای حوزه ها و بخش های مختلف استان پیش بینی کرده ایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.