معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: بیش از 300 ناشر سراسر کشور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان حضور خواهند داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ شاهرخی با بیان اینکه در سال‌های اخیر در عرصه فرهنگی کارهای بسیار خوبی در استان انجام شده است گفت : نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان لرستان در یک فضای باز، پویا و بانشاط توام با رعایت قوانین برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان وحدت و همدلی موجود در استان را عامل پیشبرد اهداف دانست و افزود: خوشبختانه تمامی دستگاه‌های استان، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی با محوریت و تدبیر استاندار لرستان با تعامل بسیار خوبی دارند.

وی گفت: در استان لرستان فعالان فرهنگی در بخش خصوصی و همچنین سازمان‌های مردم نهاد ارتباط و همکاری مناسبی با دستگاه‌های دولتی دارند.

این مسئول با تاکید به اینکه از حضور افراد علاقه‌مند به کتاب در این نمایشگاه استقبال می‌شود افزود : نمایشگاه بین‌المللی کتاب یکی از برنامه‌های شاخصی است که در سه سال گذشته به طور منظم در استان برگزار شده است.

شاهرخی زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب استان لرستان را 11 مهرماه اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه تا 16 مهرماه سال جاری ادامه دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان برگزاری نمایشگاه کتاب را برگ دیگری از فعالیت‌های فرهنگی استان دانست و گفت: 300 ناشر در سراسر کشور در قالب 200 غرفه در این نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور دارند.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های جانبی و جذاب در نمایشگاه کتاب موجب رونق‌بخشی و جلوه دادن به فرهنگ استان می‌شود.

این مسئول افزود: دانشگاه‌ها، مراکز عالی و آموزش و پرورش نمایشگاه کتاب را برای غنی کردن مخازن و کتابخانه‌های خود به عنوان یک فرصت تلقی کنند.

شاهرخی با تاکید به حضور دانشجویان، دانش‌آموزان و فرهنگیان در نمایشگاه کتاب استان گفت: روسای دانشگاه‌ها از محل اعتبارات خود برای دانشجویان و اساتید بن خرید کتاب خریداری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان فرمانداران شهرستان‌های استان را موظف به فراهم کردن زمینه برای حضور علاقه‌مندان در نمایشگاه کتاب کرد و گفت: باید از تمام امکانات شهری برای انتقال افراد به صورت روزانه برای حضور در نمایشگاه استفاده شود.

وی افزود: با توجه به تعامل میان دستگاه‌های استان برنامه‌هایی در شان فرهنگ مردم لرستان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.