مقامات ایالت نیوجرسی آمریکا در حال بررسی کوله‌پشتی مشکوکی هستند که حاوی 5 وسیله انفجاری است.

کشف یک کوله‌پشتی حاوی 5 وسیله منفجره در ایالت نیوجرسی آمریکا
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، مقامات ایالت نیوجرسی آمریکا در حال بررسی یک کوله‌پشتی حاوی 5 وسیله انفجاری هستند که در یک سطل زباله نزدیک ایستگاه قطار شهر الیزابت کشف شده است.

«کریستین باویج،» شهردار الیزابت، در همین خصوص به سی‌ان‌ان گفت هر فردی که این کوله‌پشتی را در سطل زباله انداخته، قصد رهایی از آن را داشته است. دو مرد این کوله‌پشتی را ساعت 9 و سی دقیه یک‌شنبه شب به وقت محلی در سطل زباله یافتند و به محض مشاهده سیم ‌و لوله‌ در درون آن با پلیس تماس گرفتند.

هنوز مشخص نیست آیا این بسته مشکوک با انفجار نیویورک و انفجار نزدیک یک مراسم خیریه در نیوجرسی ارتباط دارد یا خیر. بر اثر انفجار  نیویورک، 29 نفر زخمی شدند. 

در یک بررسی دیگر سه بمب لوله‌ای که سیمی دور آن‌ها پیچیده شده بود، در نیوجرسی کشف شد. به دنبال کشف این بمب‌ها، یک تیم خنثی‌ساز بمب به محل اعزام و رباتی برای بررسی فرستاده شد. 

شهردار الیزابت اعلام کرد: ربات خنثی‌ساز یک سیم را برید و بسته منفجر شد. مشخص نیست این بمب‌ها از چه چیزی ساخته شده‌اند؛ اما باید خنثی شوند. بسته مشکوک به شکل کنترل شده منفجر شد و صدای این انفجار در محل طنین انداخت. 

پس از انفجار مذکور، پلیس همه سطل‌های زباله اطراف را بررسی کرد. در این بررسی‌ها، بسته مشکوک دیگری کشف نشد. حرکت همه قطارهایی که از ایستگاه الیزابت عبور می‌کنند، به حالت تعلیق درآمده است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار