جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذائی چالدران با حضور روسای ادارات و به ریاست فرماندار شهرستان چالدران برگزار شد.

به گزارشخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  حسین زاده فرماندار چالدران در این جلسه با بیان اینکه مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی می‌تواند تأثیر بسزایی در پیشگیری از پدید آمدن برخی بیماری‌ها داشته باشد و ارتقای سلامت و بهداشت جامعه در گروی تلاش همگانی و احساس مسئولیت آحاد مردم به‌ ویژه مسئولان است با گلایه از عدم اجرای مصوبات قبلی این کارگروه بر پیگیری مصوبات جلسات کارگروه سلامت و امنیت غذایی و اجرای آنها تاکید کرد.

حسین زاده با ابراز نارضایتی از وضعیت نامعلوم دفع زباله های شهری، اجرای فاضلاب شهری و رسیدگی به دامداری های داخل شهر، خواستار تعامل و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از بیماریهای شایع در فصول سال شد.

وی در ادامه افزود: باید با بازرسی های مستمر دقت بیشتری را نسبت به سلامت و امنیت غذایی شهروندان داشته باشند و نظارت بر مواد غذایی از لحاظ نحوه نگهداری، کیفیت و تاریخ مصرف به منظور سلامت بهداشت مردم از دیگر مواردی است که باید در این بازرسی ها مدنظر باشد.

در ادامه جلسه، عیوضلو مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران گزارشی در رابطه با وضعیت بهداشتی مراکز عمومی شهرستان ارائه نمود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.