نام اداره حمل و نقل و پايانه های استان به اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای تغيير يافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان كرمانشاه اعلام كرد:طي فرآيندي نام اداره حمل و نقل و پايانه هاي استان به اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي تغيير يافت.

بهمن خسرواني با اشاره به ابلاغيه معاون وزير راه و شهرسازي و رياست سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي شوراي عالي اداري در خصوص تغيير نام اين اداره،اظهار داشت :با توجه به فرآيند تغيير نام و ادغام حوزه راهداري و حمل و نقل جاده اي در حال شكل گيري است

وی ادامه داد: در اين راستا نقل و انتقال و تغييراتي در خصوص كاركنان،تجهيزات،ماشين- آلات،ساختمان ها و بودجه،اعتبارات،ادارات راه و شهرسازي شهرستانها و راهدارخانه ها در حال انجام است.

خسروانی از انتزاع حوزه راهداري اداره كل راه و شهرسازي و الحاق اين حوزه با اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان خبر داد و گفت:يكي از اهداف اين ادغام بهره مند شدن از خدمات راهداري در جهت نصب تابلوهاي اطلاعاتي،خريد علائم،خط كشي،نصب گاردريل،نصب نيوجرسي،گارد بلوك،نقاشي و رنگ آميزي،نصب چراغ چشمك زن و روشنايي و.... است.

وی از ديگر فعاليتهاي حوزه راهداري مي توان به بهره گيري و نظارت بيشتر بر شبكه راه ها در كشور و استان به منظور بهبود و ساماندهي وضعيت حمل و نقل جاده اي اشاره كرد كه اين همكاري نقش بسزايي در ارائه خدمات بهتر به هموطنان را به عهده دارد.

سر لوحه كاري تلاشگران اداره كل حمل و نقل و پايانه ها در خصوص آرامش و ايمني حمل و نقل كالا و مسافر در بستر امن جاده محسوب مي شود كه پس از انجام فرآيند شكل گيري ادغام با حوزه راهداري اهداف ديگري نيز به ساير برنامه ها افزودها افزوده مي شود كه اين مهم در قالب سلامت و ايمن بودن جاده هنگام تردد و سفر انجام مي پذيرد


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.