رئیس پلیس راهور استان گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی در شش ماهه نخست سال جاری موفق شده است اوراق وسایل نقلیه فرسوده را نسبت به سال قبل 136 درصد افزایش دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ "محمد مرادی"  اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی با هدف داشتن حمل و نقل ایمن و کارآمد و در چهارچوب اهداف کلی سازمان با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت های موجود تلاش داشته بیشترین سهم و توفیق را در بخش از رده خارج ساختن خودروهای فرسوده و بی بازده داشته باشد. 

وی تصریح کرد: وجود خودروی فرسوده و غیر ایمن می تواند زمینه ساز بسیاری از مشکلات ترافیکی باشد و خسارت های زیادی را بر جامعه و مردم تحمیل کند، همچنین در تحلیل حوادث ترافیکی هم مشخص شده وجود این دسته از خودروها زمینه ساز حوادث هستند و در تصادفات بیشترین تلفات انسانی را رقم می زنند.

وی تصریح کرد: جهت جلوگیری از ورود این خسارت ها خصوصاً در حوزه حوادث ترافیکی و تلفات انسانی و آلودگی های زیست محیطی بهترین راهکار و اقدام حذف این دسته از وسایل نقلیه بالقوه خطرناک در چرخه ترافیک است که پلیس راهنمای و رانندگی موفق شده است از ابتدای سال تاکنون بیش از دو هزار دستگاه را اوراق کند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.