دهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی با اجرای 10 اثر منتخب این جشنواره در بیرجند در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اثر منتخب این جشنواره از امروز به مدت سه روز در بیرجند به روی صحنه می رود و یک یا دو اثر برگزیده استانی به جشنواره فجر راه می یابد.

احمد محبی افزود:محل اجرای نمایش نامه های منتخب استانی سالن گلبانگ علامه فرزان و پلاتوی استاد عبداللهی بیرجند می باشد.

وی گفت:در روز نخست ، نمایشنامه سفر طولانی و تکراری از شهرستان بیرجند به نویسندگی و کارگردانی هادی ارضی به روی صحنه می رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: همچنین نمایشنامه باغ انگور از شهرستان طبس اثر حسین ابراهیمی و به کارگردانی امیرضا هنرمند نیز اجرا می شود.

احمد محبی گفت: نمایشنامه لانگ شات از شهرستان بیرجند نوشته نوید ایزدیار و با کارگردانی مشترک پیام آذر پونه و علی حمیدیان فر و ناک اوت از شهرستان بیرجند اثر محسن حسین زاده و به کارگردانی میثم صدرا اجرا خواهد شد.

وی افزود:در روز دوم، نمایش نامه صندلی چرخ دار از شهرستان سرایان، نوشته احسان ناجی و کارگردانی حسین پرتوی ، تونل از شهرستان طبس اثر احسان ناجی و با کارگردانی گروهی ، نمایش در می زنند از شهرستان بیرجند نوشته و کارگردانی سید رضا قالیبافان و ملکه موریانه ها از شهرستان بیرجند نوشته صحرا رمضانیان و به کارگردانی عارف موحد به روی صحنه می رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت:

روز دوشنبه بیست و نهم شهریور ماه نمایشنامه نقطه ته خط، اثر مشترک سید محمد حسین خراشادی زاده، سید فرید فرساد، مهدی مسروری و مرتضی مرتوضی و به کارگردانی سید فرید فرساد و نیز اثر مرگ شور از شهرستان فردوس به نویسندگی و کارگردانی حسین ابراهیمی اجرا می شود.

احمد محبی افزود: مراسم اختتامیه دهمین جشنواره تئاتر استان، دوشنبه شب ساعت 20 در سالن علامه فرزان این اداره کل برگزار می شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار