آبادان؛

دستگیری سارقان کابل های سیم برق در آبادان

سارقان کابل های سیم برق در آبادان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛چندی پیش ماموران کلانتری 13 شهر آبادان در حال گشت زنی در منطقه ایستگاه 7 کوی قدس بودند که به 3 جوان موتور سوار مشکوک شدند و زمانیکه دستور ایست برای آنها صادر شد 3جوان پا به فرار گذاشتند.

ماموران  پس از تعقیب ودستگیری سه متهم در بازرسی از آن ها و موتور رها شده شان یک شمشیر و قیچی آهن بر که برای سرقت کابل از آن استفاده می کردند به دست آوردند.

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان در راستای این خبر گفت: راننده موتور سوار با وجود اینکه یکی از دستانش معیوب است اما به صورت حرفه ای رانندگی می کند و یکی از سابقه داران حرفه ای در سرقت است.

وی افزود: یکی دیگر از متهمان نیز سابقه سرقت از اتباع خارجی در شهرهای جنوبی کشور را دارد که این باند 3 نفره از سوی یکی از تبهکاران حرفه ای هدایت می شود.

سرهنگ تقی زاده گفت: متهم اصلی پرونده "هسون" نام دارد که به خاطر سرقت اموال دولتی با حکم رای باز یک شب را در زندان است و 2 شب دیگر را بیرون زندان است که با این فرصتی که به داده شده ، شب ها با همدستی 2 جوان دیگر اقدام به سرقت کابل های سیم برق می کند.

وی افزود: 3 متهم اهل یکی از روستاهای خرمشهر هستند که با حضور در شهر آبادان اقدام به سرقت کابل های سیم برق در تاریکی شبانه می کردند که پس از دستگیری این 3 جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی شهر آبادان قرار گرفته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.