تماس های تلفن ثابت استان یزد در روز عیدغدیر رایگان است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عبدالمجید معنوی رئیس اداره روابط عمومی شرکت مخابرات یزد گفت: در روز عید سعید غدیر خم، کلیه تماس های بین خطوط تلفن ثابت درون و برون استانی در این استان به مدت 24 ساعت رایگان است.

معنوی افزود: مشترکان تلفن ثابت استان می توانند از ساعت یک بامداد سه شنبه تا ساعت 24 همان روز از تلفن ثابت خود با مشترکان تلفن ثابت درون و خارج از استان به صورت رایگان تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار است که اجرا می شود، اظهار کرد: طرح یاد شده باهدف بزرگداشت عیدغدیر و فرهنگ سازی در زمینه استفاده از تلفن ثابت صورت می گیرد.

ظرفیت سوئیچ تلفن ثابت استان یزد حدود 633 هزار شماره است و در هم اکنون 528 هزار خط در 150 مرکز تلفن ثابت شهری و روستایی استان فعال است.

ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان یزد 49.1 درصد است که از لحاظ پوشش جمعیتی حدود 97 درصد از جمعیت استان زیرپوشش این خدمات قرار گرفته اند. 

همچنین ظرفیت تلفن همراه استان یزد هم حدود یک میلیون و 300 هزار پورت است که تا دو میلیون پورت قابل توسعه است، ضریب نفوذ تلفن همراه این استان هم 99.7 درصد اعلام شده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.