مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: 100 میلیون تومان تجهیزات برای مدارس کوهبنان خریداری شده و کار زیباسازی و آماده‌سازی مدارس به اتمام رسیده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حسین اکبری افزود: تمام مدارساین شهرستان برای آغاز سال تحصیلی آماده هستند و تقریبا کار ثبت نام، تعمیر و تجهیز مدارس به‌صورت کلی انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: به‌ منظور رفع مشکلات و نواقص مربوطه در دو مرحله، بازدید از مدارس صورت گرفته و تاکنون حدود 100 میلیون تومان تجهیزات از قبیل میز و صندلی، تخته و کامپیوتر برای مدارس خریداری شده و کار زیباسازی و آماده‌سازی مدارس به اتمام رسیده تا دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی در فضایی با نشاط و شاداب به کسب علم و دانش بپردازند.

اکبری تصریح کرد: در بحث پوشش تحصیلی حدود 99 درصد کار انجام شده نظر به این که بحث پیش‌دبستانی اجباری نیست اما زمینه برای فراگیری مهارت‌ها برای دانش‌آموزان سال اولی رقم می‌خورد.

وی یادآورشد: به‌ منظور رفع نیازمندی‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت با هماهنگی مراکز نیکوکاری بیش از 250 دانش‌آموز از بسته‌های اهدایی این مرکز برخوردار و هزینه کتاب تعدادی از دانش‌آموزان نیازمند نیز از طریق صندوق خیریه همکاران فرهنگی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تجهیز ، مدارس ، کوهبنان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار