نشست شورای اداری شهرستان رودان برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،حجت الاسلام تاجزاد امام جمعه رودان بر برگزاری هرچه باشکوهتر جشن عید غدیر خم با مشارکت مردم تاکید کرد.
وی افزود :مسئولان نیز باید با چراغانی وآذین بندی شهر با مردم در برگزاری این جشن همراه و شریک شوند .  
امام جمعه رودان از فعالیت بازرسان اصناف برای برقراری تعادل قیمت ها در بازار قدردانی کرد و گفت: باید اقدامات بیشتری انجام شود تا قیمت ها همچنان متعادل باقی بماند .
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه رودان نیز گفت : نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، برگزاری یادواره شهدای بخش جغین، فراخوانی گردان ها ، مانور آمادگی، محفل انس با قرآن، هم اندیشی فرماندهان و افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی از برنامه های هفته دفاع مقدس در رودان است.
جلالی افزود: بازسازی واقعه غدیر نیز با حضور مردم بیکاه در این بخش برگزار می شود.
فرماندار رودان هم  با اشاره به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن از سوم مهر گفت: همه باید برای اجرای سریع و دقیق این طرح همکاری کنند .
محمودی افزود : ادارات موظفند تا 10 مهر برای ثبت اطلاعات کارکنان خود در سامانه سرشماری اقدام کنند.
در این جلسه رئیس اداره مسکن و شهرسازی رودان گفت : خانه های سازمانی کارمندان در این شهرستان نیازمند ساماندهی و مدیریت بهتر است.  
امیرزاده افزود: با حمایت فرماندار به زودی تمام منازل سازمانی تعیین تکلیف می شوند و مطابق با قانون و زیر نظر شورای واگذاری ، در اختیار مدیران و متقاضیان دارای شرایط قرار می گیرد.
رحیم پور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رودان نیز با اشاره به ثبت نام بیش از 18 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در رودان، از ادارات خواست برای برگزاری بهتر جشن بازگشایی مدارس با آموزش و پرورش همکاری کنند
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.