شهرداری کرمان در اقدامی بی سابقه درختان میدان آزادی را با هزینه بالا جابجا کرده و در محل مجموعه تولیدات گل و گیاه شهرداری کاشته است

جابجایی درختان میدان آزادی به کلبه گیاهان شهرداریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا فرقانی معاون فنی و عمرانی شهردار کرمان با بیان این که درختان بلوار جمهوری با طرح مصوب پروژه میدان آزادی تداخل داشت گفت: درختان میدان آزادی جابجا شدند.

وی همچنین از بازگشایی مسیر دوربرگردان بلوار جمهوری به سمت جاده تهران در اول مهر خبر داد.

وی با اشاره به پیشرفت 43 درصدی پروژه میدان آزادی گفت: کل حجم بتن ریزی جهت ریختن شمع در میدان آزادی معادل با 33 کیلومترطول می باشد.

فرقانی از اجرای عملیات شمع ریزی در تقاطع غیرهم سطح شهدای خلبان خبر داد و افزود: بعد از تحویل زمین سپاه به شهرداری، این پروژه 46 درصد پیشرفت فیزیکی کرده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار کرمان با بیان این که 33 پارت تقاطع شهید بادپا بتن ریزی شده تاکید کرد: با اجرای کامل شمع ریزی و فونداسیون در تقاطع شهید الله دادی، 24 پارت ستون نیز اجرا شده است.

فرقانی با اشاره به 17 پارت تقاطع ولی عصر (عج) خاطرنشان کرد: همچنین مطالعات و شناسایی تاسیسات زیربنایی چهارراه امیرکبیر جهت اجرای عملیات تقاطع غیرهم سطح شهدای گمنام در حال انجام است.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار