معاون آموزشی دانشگاه امام صادق گفت: امسال شش نفر از دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) دارای رتبه‌های برتر در مسابقات کشوری المپیاد دانشجویی شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا محمد‌زاده معاون آموزشی دانشگاه امام صادق در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید غدیر خم و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امسال در رابطه با دانشجویان نخبه فعالیت‌های خوبی انجام گرفته است.

وی در همین خصوص ادامه داد: مهم‌ترین اقدام دانشگاه امام صادق تأسیس دفتر پشتیبانی برای حمایت از دانشجویان نخبه بوده که وظیفه این دفتر ایجاد تحول در ساختار پژوهش، هم‌اندیشی با بنیاد علمی نخبگان و همچنین مقدمات شرکت در المپیاد دانشجویی است.

وی درباره مقام‌های ثبت‌شده توسط دانشجویان امام صادق گفت: امسال از این دانشگاه 12 نفر به المپیاد دانشجویی اعزام شدند که شش نفر از آنان مرحله استانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و به مرحله کشوری راه یافتند.

محمد‌زاده در همین خصوص ادامه داد: هر شش نفر که به مرحله کشوری راه پیدا کردند، رتبه‌های برتر را کسب کردند که 2 نفر از آنان موفق به کسب رتبه اول شدند.

گفتنی است؛ دانشجویان دانشگاه امام صادق‌ (ع) در رشته‌های اقتصاد، علوم و قرآن و حدیث و حقوق به المپیاد دانشجویی اعزام شدند و حمایت بنیاد علمی نخبگان که در سال 94 که تنها 20 نفر بود در سال 95 به 30 نفر رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار