رییس موسسات غیر دولتی و دانشگاه غیر انتفاعی گفت: افراد متأهل در دانشگاه غیر انتفاعی دارای خوابگاه مجزا بوده و دانشجویان بر اساس نوع مکان استقرارشان شهریه متفاوتی را پرداخت می‌کنند.

علی آهون‌منش رییس مؤسسات غیر دولتی و دانشگاه غیر انتفاعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به شرایط اسکان در خوابگاه‌های این دانشگاه اظهار داشت:‌بعضی از دانشگاه‌های غیر انتفاعی خود دارای خوابگاه بوده و دانشجویان هر واحد بستگی به درجه خوابگاه و تعداد افراد اسکان یافته در آن شهریه‌های متغیری را پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد: بعضی ازدانشگاه‌های غیرانتفاعی دارای خوابگاه نبوده و دانشجویان با امضا تفاهم‌نامه با مؤسسه خوابگاه‌داران غیر دولتی که تحت نظارت سازمان امور دانشجویی وزارت علوم بوده، دانشجویان به این مکان‌ها مستقر شده و بر اساس درجه‌بندی خوابگاه‌ها شهریه‌‌های متغیری را پرداخت می‌کنند.

آهون‌منش یادآور شد: این دانشگاه برای متأهلین امکانات خاصی را در نظر گرفته و اینگونه افراد دارای خوابگاه‌های مجزا از دانشجویان مجرد بوده که طبق قوانین وزارت علوم رفت‌وآمد غیر متأهلان به این مکان‌ها ممنوع است.

رییس مؤسسات غیر دولتی و دانشگاه غیر انتفاعی گفت: برای مراسم استقبال از دانشجویان در اول سال تحصیلی جدید دانشجویان قدیمی به همراه کارشناسان آموزشی از داوطلبان جدید استقبال و چگونگی قوانین را به آن‌ها توضیح می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
چقدر اطلاع رسانی و منابع در خصوص شرایط غیر انتفاعی کمیاب و نایاب هست !!!!!!!
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
دقیقا
آخرین اخبار