چهار کشتی گیر کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های پنج وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان در گرجستان راه یافتند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (شنبه) و به مدت 2 روز در شهر تفلیس گرجستان برگزار می شود.
 
مسابقات پنج وزن نخست، امروز در حال برگزاری است که نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:
 
در وزن 42 كيلوگرم ، سيد علي عظيمي در دور نخست مقابل هنري كورت از آمريكا با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد، تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را داشته باشد.  
 
در وزن 50 كيلوگرم امير پرسته پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مقابل انجين جتين از تركيه با نتیجه 7 بر 4 به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. حریف وی در این مرحله برنده کشتی گیران آمریکا و قرقیزستان است.
 
در وزن 58 كيلوگرم ، اميرحسين مقصودي در دور اول با موامر كليچ از تركيه را با نتیجه 2 بر 2 شکست داد وی در دور بعد نیز وادیم بیکوف از روسیه را با نتیجه 7 بر 3 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد، حریف وی در این مرحله به مصاف وازگن توانیان از ارمنستان می رود.
 
در وزن 69 كيلوگرم سجاد غلامي پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل كاليرامانا ويشال از هند با نتیجه 7 بر 3 (ضربه فنی) به پیروزی رسید و راهی دور سوم شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف گیقام گالستیان از ارمنستان می رود.
 
در وزن 85 كيلوگرم سيد ابوالفضل هاشمي پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل ايشيگورو هاياتو از ژاپن با نتیجه 3 بر دو به پیروزی رسید وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی، به مصاف آلیک شبژوکوف از روسیه می رود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار