مراسم وزن كشي پنج وزن نخست رقابت هاي كشتي آزاد نوجوانان قهرماني جهان عصر امروز (جمعه) در گرجستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نمايندگان پنج وزن نخست كشورمان، عصر امروز به روي باسكول رفتند كه نتايج وزن كشي به شرح زير است:
 
در وزن 42 كيلوگرم كه 16 كشتي گير حضور دارند، سيد علي عظيمي در دور نخست به مصاف هنري كورت از آمريكا مي رود و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور بعد با برنده كشتي گيران ارمنستان و قزاقستان مسابقه مي دهد.
 
در وزن 50 كيلوگرم كه 20 نفر شركت كرده اند، امير پرسته پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف انجين جتين از تركيه مي رود و در صورت شكست اين كشتي گير در دور سوم با برنده نمايندگان آمريكا و قرقيزستان ديدار مي كند.
 
در وزن 58 كيلوگرم كه 22 نفر وزن كشي كرده اند، اميرحسين مقصودي در دور اول با موامر كليچ از تركيه كشتي مي گيرد و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور بعد به مصاف برنده ديدار بين نمايندگان روسيه و لهستان مي رود.
 
در وزن 69 كيلوگرم كه 23 كشتي گير به ر وي باسكول رفتند، سجاد غلامي پس از استراحت در دور اول در دور دوم با كاليرامانا ويشال از هند كشتي مي گيرد و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير، در دور سوم با برنده كشتي گيران ارمنستان و لهستان مبارزه مي كند.
 
در وزن 85 كيلوگرم كه 20 كشتي گير حضور دارند، سيد ابوالفضل هاشمي پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با ايشيگورو هاياتو از ژاپن كشتي مي گيرد و در صورت غلبه بر اين حريف در دور بعد به مصاف برنده كشتي ميان نمايندگان روسيه و امارات مي رود.
 
رقابت هاي فوق از صبح فردا (شنبه) در شهر تفليس گرجستان برگزار مي شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار