رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: طرح اسعدادیابی رشته تیراندازی با کمان در تمام مدارس این استان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سلمان منصوری افزود: این طرح از دو سال قبل در دو مدرسه به صورت پایلوت به مرحله اجرا گذاشته شده، اما بنا داریم از امسال در تمام مدارس طرح استعدادیابی را اجرا کنیم.

وی با اشاره به اجرای این طرح در مدارس پسرانه و دخترانه تصریح کرد: طرح اسعدادیابی رشته تیراندازی با کمان با مشارکت و هماهنگی آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان در خصوص نتایج استعدادیابی طی دو سال گذشته و در دو مدرسه پسرانه یادآور شد: در این طرح ۱۵۰ دانش آموز مورد ارزیابی قرار گرفت که از این تعداد ۲۵ نفر به عنوان افراد مستعد شناسایی و مورد آموزش قرار گرفت.

منصوری با اشاره به سرمایه گذاری و ارائه آموزش های لازم برای این دانش آموزان مستعد طی دو سال گذشته متذکر شد: همین افراد در المپیاد ورزشی استان در یک ماه گذشته شرکت کرده و نمایش امیدوارکننده ای ارائه کردند.

وی همگانی کردن این رشته در استان و بویژه استعدادیابی و سرمایه گذاری در بحث آموزشی این استعدادها را از مهمترین برنامه های هیئت برشمرد و ادامه داد: برای توسعه در دو بخش همگانی و قهرمانی این رشته در استان گام های بزرگی برداشته شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.