تعداد اندکی از نیروهای آمریکایی روز جمعه وارد شهر الراعی سوریه نزدیک مرز ترکیه شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز؛ یک منبع در میان مخالفان مسلح سوری اعلام کرد تعداد اندکی از نیروهای آمریکایی روز جمعه در چارچوب عملیاتی برای هماهنگ کردن حملات هوایی علیه گروه تروریستی داعش، وارد شهر الراعی سوریه نزدیک مرز ترکیه شدند.

این منبع گفت: این پنج یا شش نیروی نظامی آمریکایی پس از آن که مخالفان مسلح سوری به حضور آنها در شهر الراعی اعتراض کردند، مجبور به عقب نشینی به سوی مرز ترکیه شدند.

گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه که یک گروه مخالف سوری مستقر در انگلیس است نیز این موضوع را گزارش داد و اعلام کرد نیروهای آمریکایی الراعی را ترک کرده اند اما همچنان در خاک سوریه هستند.

گروه های مسلح مخالف تحت حمایت ترکیه در چارچوب عملیات سپر فرات در سوریه، که ماه گذشته آغاز شد، با اعضای گروه داعش جنگیده اند و در هفته های اخیر با پشتیبانی تانک ها و هواپیماهای جنگی ترکیه، آنها را از مرز عقب رانده اند. 

این منبع خاطر نشان کرد نیروهای آمریکایی در چارچوب آن عملیات وارد شهر الراعی شدند.

در ویدئویی که در اینترنت منتشر شد و ظاهرا این رویداد را نشان می دهد، در حالی که چند دستگاه خودرو از منطقه خارج می شدند ، عناصر مسلح در الراعی شعارهای ضد آمریکایی سردادند و آنها را به خشونت تهدید کردند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار