انضاری با اشاره به این مطلب افزود: اصل اقتصاد مقاومتی بر مبنا و پایه تصمیم گیری و مدیریت درست اقتصاد ملی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جمشید انصاری در جلسه مشترک ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع تولید که امروز در استانداری برگزار شد ، گفت : اصل اقتصاد مقاومتی بر مبنا و پایه تصمیم گیری و مدیریت درست اقتصاد ملی است تا اقتصاد در مقابل روش هایی که در پیش گرفته می شود و تکانه ها و فشارها و لرزه های موجود به درستی مدیریت شود .

وی گفت : از این پس در سفرهای ماهانه خود به آذربایجان غربی پیگیری مسائل و مشکلات استان خواهد بود  و مواردی که نیاز به پیگیری و تصمیم گیری مقامات ملی را دارد به نیابت از استان پیگیر خواهند بود .

وی با بیان اینکه باید اقتصاد منطقه ای را در همه جنبه ها به اقتصاد ملی گره زد ، افزود: در آذربایجان غربی نسبت به خیلی از استانهای دیگر اقتصاد مستقل بوده و با استانهایی که اقتصاد بر پایه صادرات نفت بوده و در معرض تحریم ها واقع شده است چندان مرتبط نیست لذا باید با اتخاذ سیاست هایی سعی شود تا بر روی پای خود بایستیم .

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدام کشور در استانداری در ادامه عمل به اقتصاد مقاومتی را یکی از راه‌های رسیدن استان و کشورمان به خودکفایی در زمینه‌های گوناگون دانست و ادامه داد: در این زمینه مقام معظم رهبری منویات و رهنمودهای ارزشمند و مفیدی داشته‌اند، که باید بسترهای لازم را برای جامه عمل پوشاندن به آنها فراهم کرد.

انصاری در ادامه با بیان اینکه دستورات استاندار به عنوان فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی در خصوص مدیریت اقتصاد مقاومتی و اتخاذ برخی محدودیت ها در جایگاه عالی تصمیم گیری قرار دارد و تمام دستورات در این خصوص لازم الاجرا است .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.