عملیات 4 بانده کردن جاده هراز تا پایان سال 96 به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، قاسم رمضانی ، رئیس اداره راه و شهرسازی آمل به طرح چهاربانده کردن جاده هراز اشاره کرد و گفت: طرح چهار بانده کردن محور هراز از شهر آمل تا آبشار بطول 101 کیلومتر در اولویت اجرایی قرار دارد که 27 کیلومتر از باند دوم مسیر آن پارسال بهره برداری شد.

وی افزود: 11کیلومتر از این مسیر به دلیل احداث سد هراز و جاده جایگزین توسط وزارت نیرو انجام می شود و 40 کیلومتر آن با اولویت بندی در حال اجرا است.

رییس راه و شهرسازی آمل با بیان احداث 20 دستگاه تونل بطول 17 کیلومتر در طول مسیر، گفت: سه دستگاه تونل بطول حدود 2/2کیلومتر تاکنون به بهره برداری رسید و عملیات حفاری 11 کیلومتر ولاینینگ 5 کیلومتر انجام شد.

رمضانی افزود: در طول مسیر پروژه احداث 27 دستگاه پل بطول 3 کیلومتر در دستور کار قرار دارد که 8 دستگاه بطول 734 متر تاکنون بهره برداری شد.

وی از احداث 19 کیلومتر دیوار سازی از 33 کیلومتر دیوار سازی که باید در اجرای پروژه صورت گیرد، خبرداد.

رئیس اداره راه وشهرسازی آمل گفت: با اختصاص 670 میلیارد تومان اعتبار، چهار بانده کرد جاده هراز تا پایان سال 96 به بهره برداری می رسد.

رمضانی با بیان اینکه از 10399كيلومتر راه ارتباطی موجود در مازندران مقدار 1058 كيلومتر در شهرستان آمل قرار دارد، گفت: همزمان با گراميداشت هفته دولت امسال 9 پروژه در راههای ارتباطی اين شهرستان با بیش از 50 ميليارد ريال اعتبار در بخش روستایی و 450 میلیارد ریال در بخش راههای اصلی و فرعی مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار