توجه به معضل حاشیه نشینی در شادگان لازم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛آلبوغبیش  معاون فرماندار شادگان گفت: بیشتر مناطق آلوده به مواد مخدر در حاشیه شهرها واقع شده و در همین راستا باید برای رفع این معضل چاره ای جدی اندیشید.

نعمت الله آلبوغبیش در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شادگان ، با اشاره با اولویت های پنج گانه مورد تأکید مقام معظم رهبری شامل اعتیاد، حاشیه نشینی، طلاق، مفاسد و مناطق بحرانی افزود: مواد مخدر و اعتیاد نسبت به سایر آسیب ها در رأس قراردارد و جز با مشارکت همگانی، مقابله با این پدیده خانمانسوز آسان و ممکن نخواهد بود.

وی با اعلام اینکه اکثر مناطق آلوده به مواد مخدر در حاشیه شهرها واقع شده، بر لزوم توجه بهینه به امور عمرانی و فرهنگی روستاها تأکید کرد و گفت: حاشیه نشینی نتیجه مهاجرت روستائیان به شهرهاست که باید با توجه بیشتر به روستاها از مهاجرت آنان و ایجاد حاشیه نشینی و تبعات بعدی ناشی از آن جلوگیری کنیم.

معاون فرماندار شادگان افزود: سیگارکشیدن در ادارات و سازمانهای دولتی و بانکها و شرکتها ممنوع است و مسئولان ادارات ملزم به رعایت دستورالعمل مربوطه هستند.

آلبوغبیش گفت: بر اساس آمارهای اعلام شده، دربهترین شرایط تنها ۲۰ درصد معتادان معالجه شده، کاملاً بهبود یافته و به زندگی عادی خود برگشته اند. در همین راستا برگزاری کلاسهای آموزشی پیشگیری و اطلاع رسانی دقیق از مضرات و آسیب های اعتیاد بسیارلازم و ضروری است که باید به طور جد مورد توجه اعضای ستاد بویژه دستگاه های اجرایی مرتبط قرار گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.