شیراز؛

مقابله با ابزار جدید نتیجه‌ ای جز ضرر و زیان برای فرد و جامعه ندارد

طرح ابلاغ الکترونیکی از مطلع شدن افراد دیگر جلوگیری کرده و شخصیت و آبروی فرد خوانده شده حفظ می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت ‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی ‌فقیه در استان فارس به اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد بسیاری از افراد اشاره کرد و گفت: رسانه ‌ها بدون اثبات یک جرم به آن پرو بال می‌ دهند و آبروی فرد را می‌ برند که با این طرح از این چنین اتفاقات جلوگیری می ‌شود.

وی بیان کرد: حفظ آبرو، شخصیت و کرامت انسانی از دستورات دین اسلام است و اجرای طرح ابلاغ الکترونیکی قوه قضاییه، اقدام ارزشمند و بزرگی در عمل به این دستور است.

آیت‌ الله ایمانی با اشاره به ضرورت استفاده از تکنولوژی‌ های جدید در دستگاه ‌های دولتی، خاطر‌نشان کرد: دولت اگر می‌خواهد سریع، چابک و فعال باشد باید از این ابزار به شکل مطلوب در راستای خدمت به مردم استفاده کند.

او بیان کرد: در برابر فناوری‌ های جدید نباید برخورد و عقب‌نشینی کرد بلکه باید از آن ها به درستی بهره‌ برد.

آیت ‌الله ایمانی افزود: باید فناوری را وارد دستگا‌ه‌ های دولتی کرد و از این قدرت بهره برد و این عمل و طرح قوه قضاییه پیشرفت خوبی است.

آیت‌الله ایمانی ادامه داد: ابلاغ ‌های کاغذی پیامد ‌ها و حواشی زیادی دارد و تغییر دید مردم نسبت به فرد موردنظر ایجاد می‌کند آن هم در شرایطی که هنوز جرم آن فرد یا دلیل احضار وی ثابت نشده است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه اجرای این طرح مقدمه ‌ای برای یک کار بزرگ در کل کشور است، افزود: مزایای دیگر این طرح این است که فشار رسانه ‌ها و جوسازی ‌ها در مورد قوه قضاییه کاهش می‌یابد بنابراین مسئولان باید همکاری های لازم را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس دلیل اینکه استان فارس برای این طرح انتخاب شده را فرهیختگی مردم، ظرفیت های استان و عملکرد مسئولان عنوان کرد و از آنه ا خواست تا اجرای این طرح را به بهترین شکل انجام دهند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار