حزب‌الله جنایت داعش در روز عید قربان را محکوم کرد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‎ای جنایت عناصر تروریستی داعش در روز عید قربان را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از المنار، حزب الله لبنان امروز در بیانیه‎ای در واکنش به ذبح 19 نفر به دست داعش در روز عید قربان اعلام کرد سکوت تردید آمیزی که جهان اسلام، کشورها، سازمان ها و افراد را فراگرفته و بدتر از آن کوتاهی ها ، توجیه ها و اتخاذ نکردن مواضع جدی علیه این قاتلان وحشتی، به نوعی مشارکت در جنایت های هولناک آنها علیه انسان ها است.

در این بیانیه تصریح شده است دست های جنایتکار وعناصر مریض و کینه جوی باندهای تروریستی داعشی یک بار دیگر جنایت و کشتاری هولناک را در روز حج بزرگ، روز پالایش جان ها و شست وشوی قلب ها ، روز آمرزش ، رحمت و عفو و روز عید قربان و قربانی شدن و فداکاری مرتکب شدند و همزمان تصاویر فجیع بریدن سر ، سلاخی و مثله کردن پیکرهای قربانیان و اهانت به روح انسان ها را به نمایش گذاشتند.

حزب الله در این بیانیه تاکید کرد این جنایت فجیع از زشت ترین انواع جنایت ها و کشتاری است که این عناصر حقیر ، بی ارزش ، کینه جو و دارای روح های مریض، عقل های مسخ شده و قلب های سنگدل مرتکب شده و در تاریخ پر از تاریکی و انحطاط مانند آن دیده نشده است.

در بیانیه حزب الله خاطرنشان شده است هرعقل سلیم و روح پاکی ، هر منطق، دل و احساسی این جنایت هولناک را که ضد همه ادیان الهی به ویژه دین اسلام است و ضد همه انسان ها و مومنان جهان است، محکوم و آن را رد می کند.

در ادامه این بیانیه آمده است این جنایت های وحشیانه که با کلمه ها نمی توان آنها را محکوم کرد، آنقدرفجیع هستند که حتی نمی توان اهل فکر و نظر و مسلمانان را برای ایستادن در مقابل این اهانت بزرگ به دین حنیف اسلام و نمادهای مقدس و مبارک آن و حتی جامعه جهانی و سازمان های مختلف را برای تحرک جدی و مقابله با این پدیده نادر در تاریخ بشریت فراخواند.

حزب الله تاکید کرده است هیچ راهی برای مقابله با این گروه های کینه جو و جنایتکار بجز جنگ ، رویاروئی و نبرد در میدان باقی نمانده و باید تا ریشه کنی کامل این شر و بریدن دست فتنه گر، قاتل و جنایتکار آنها در میدان باقی ماند و با آنها جنگید.

گروه تروریستی داعش در تازه ترین جنایات خود 19 تن را در روز عید قربان به اتهام جاسوسی در شهر «دیر الزور» سوریه ذبح کرد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار