مسابقات جهانی اسکیت- چین:

انصراف صالحی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

محمد صالحی از ادامه مسابقات جهانی اسکیت انصراف داد و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین از دور رقابت ها کنار رفت.

علیرضا نصیری دبیر فدراسیون اسکیت در گفتگو باخبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: صالحی اسکیت باز تیم ملی کشورمان که در رقابت های جهانی اسکیت سرعت چین حضور دارد، به علت اینکه در قرعه کشی مقابل حریف رژیم اشغالگر قدس قرار می گرفت انصراف داد.

فرشید شایان نیز نیز پس از این که متوجه شد حریفی از رژیم اشغالگر قدس در قرعه اش قرار دارد از ادامه مسابقات انصراف و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین از دور رقابت ها کنار رفت.

نصیری در این خصوص افزود: این اسکیت باز کشورمان در ماده 1000 متر در خط آغاز برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین از ادامه رقابت های جهانی انصراف داد و حذف شد.

دبیر فدراسیون اسکیت گفت: در ادامه رقابت های اسکیت سرعت قهرمانی جهان در شهر نانجینگ چین پس از انصراف دو اسکیت باز، محمد صالحی نیز در ماده 100 متر و با وجود بازيكنان مطرح جهان از کشورهای كلمبيا، ايتاليا، ونزوئلا، آمريكا و رقبای قدرتمند آسیایی خود از کشورهای چين، كره جنوبی و چين تايپه(تايوان) موفق شد عنوان یازدهمی جهان را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است در اين ماده كه از هر كشور ٢ اسکیت باز حضور داشتند ، ماده 100 متر از جمله رشته های جدید رقابت های جهانی است که برای دومین سال برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسکیت ، چین ، سرعت ، نانجینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار