همدان؛

عزت جهانی ملت ما مدیون فرهنگ دفاع مقدس است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اسلامی همدان گفت: عزت جهانی ملت ما مدیون فرهنگ دفاع مقدس است.

عزت جهانی ملت ما مدیون فرهنگ دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی ظفری به مناسبت هفته دفاع مقدس درجمع خبرنگاران گفت: هفته بزرگداشت دفاع مقدس، هفته تجلیل از ایثارگران و کار بزرگی است که با نثار جان شهدا و فداکاری سایر رزمندگان در برابر تجاوز همه جانبه  ارتش رژیم بعثی صدام انجام داده و یکی از بزرگترین پیروزی های تاریخی ملت ایران را رقم زده اند.

وی با اشار به ظرفیت های موجود در باغ موزه دفاع مقدس خاطر نشان کرد: هر شب به مدت یک هفته نیروهای نظامی وانتظامی برنامه اجرا خواهند کرد.

ظفری با تاکید بر اینکه عظمت جامعه ما مانند درخت و تنه تنومندی است اظهار کرد:  دفاع مقدس ما دارای عظمت بزرگی است که انسان ها را  متوجه تجلی حضور خدا می کند.

وی با اشاره به اینکه امروز اگر شهیدی از دفاع مقدس به وطن بر می گردد حامی پیام های مهمی است افزود: این شهیدان دارای یک قاعده فکری و نگاه راهبردی هستند که از تاثیرات دفاع مقدس نشأت می گیرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان با تاکید بر اینکه در حوزه خبر رسانی رسالت سنگینی بر دوش اهالی رسانه است گفت: ما در حوزه انتقال خبر باید امانت دار، حق جو و حق پذیر باشیم و نباید سلیقه های شخصی را در این حوزه بکار ببنیدم.

ظفری با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، ایام قدردانی و بزرگداشت رشادت های ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس است اظهار کرد: هرساله این مقاومت و پیروزی ایران در مقابل رژیم بعثی عراق در این هفته گرامی داشته و یاد و خاطره های آن زنده می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان یادآور شد: دفاع مقدس همیشه موجب تغییرات مهمی در منطقه و کشور شده است و روز به روز به عمق و نکته های جدید از این اتفاق مهم دست می یابیم.

این مسئول ادامه داد: یکی از نعمت های بزرگ دفاع مقدس دوست و دشمن شناسی، استکبار ستیزی ولایت مداری است که با وجود دفاع مقدس برای ما مشخص شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه در انتقال ارزش های دفاع مقدس نیز باید کوشا باشیم و از هیچ تلاشی برای این امر دریغ نکنیم، اظهار داشت: دفاع مقدس گنج بزرگی است که باید آن را کشف کنیم.

حسن ظفری در ادامه با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده در این هفته خاطرنشان کرد: امسال همزمان با سراسر کشور رژه نیروهای مسلح انجام خواهد شد، همچنین تجلیل از خانواده شهیدان و  ایثارگران، پرداختن به نقش مردم در اقتصاد مقاومتی با شعار ما می توانیم، راهپیمایی، عملیات ثامن الائمه از جمله برنامه ای هایی است که در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.