مهاباد؛

اجرای‌ سرشماری عمومی نفوس و مسکن در بوکان

اولین مرحله سرشماری عمومی نفوس و مسکن همزمان با سراسر کشور از سوم تا بیست و چهارم مهر در بوکان هم اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، فرماندار شهرستان بوکان در نشست ستاد سرشماری نفوس و مسکن این شهرستان گفت : سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 گام مهمی برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های کلان در حوزه‌های مختلف است.

جمال خسروی با اشاره به اهمیت سرشماری و دستیابی به آمار و اطلاعات دقیق افزود: پیشرفت و توسعه کشور بر پایه برنامه‌ریزی‌های کلان متکی بر آمار و اطلاعات صحیح صورت می‌گیرد و تحقق این امر نیازمند سرشماری و اخذ آمار و اطلاعات دقیق در بخش‌های مختلف است.

وی گفت : با توجه به اهمیت این موضوع ، اطلاع‌رسانی به مردم روستا از طریق دهیاران بسیار مهم و اساسی است.

مدیر اجرای سرشماری شهرستان بوکان تصریح کرد : هشتمین مرحله سرشماری عمومی نفوس و مسکن به دو صورت اینترنتی و حضوری است و در همین زمینه اولین مرحله سرشماری از 3 تا 24 مهر به صورت اینترنتی و مرحله دوم از 25 مهر تا 27 آبان ماه به صورت حضوری توسط ماموران سرشماری اجرا می شود انجام خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان بوکان بر ضرورت همکاری و هماهنگی تمام ادارات و ارگان‌ها تأکید کرد و گفت : اجرای صحیح سرشماری عزم و اراده جدی و همکاری تنگاتنگ دستگاه‌های اجرایی را می طلبد و همانطور که قانون مکلف کرده باید همه ادارات و ارگان‌ها با تمام توان و بسیج امکانات و تجهیزات در زمینه اجرای دقیق این طرح ملی گام بردارند.
 
انتهای پیام /
برچسب ها: اجرای ، سرشماری ، عمومی ، نفوس ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.