گروه جهادی رشد در ایام تعطیلات تابستان امسال با تعداد 28 جهادگر دانش آموز و مسئولانی ازمدرسه رشد تهران به مدت یک هفته در مرکز بخش درح حضور یافتند.

حضور گروه جهادی رشد در بخش درح

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ شریفی مسئول گروه جهادی رشد با بیان اینکه عمده فعالیت این گروه در قسمت فرهنگی، عمرانی و کمک به ایتام و نیازمندان روستاهای محروم این بخش مرزی بود،گفت: این گروه از سال 83 فعالیت های جهادی خود را در سطح کشور آغاز کرده و اردوی امسال این گروه ، چهارمین حضور این گروه جهادی در بخش درح است.

شریفی افزود: این گروه در مدت یک هفته حضورشان در بخش درح، در راستای فعالیت های عمرانی خیریه به کمک کمیته امداد قسمتی از عملیات ساختمانی منزل مسکونی خانواده یتیم و بی سرپرست در درح را به انجام رساندند و پرداخت بخشی از هزینه ساخت حمام در روستای شورکه و ساخت کارگاه قالی بافی در روستای تجشک که در مراحل پایانی ساخت می باشد از دیگر فعالیت های عمرانی این گروه در بخش درح بود.

وی گفت: د ر قسمت فعالیت های فرهنگی نیز با حضور در روستاهای محروم و به خصوص عشایری به انجام فعالیت های فرهنگی از قبیل: بازی با کودکان، نقاشی و اهدا جوایز پرداختند و همچنین به توزیع لباس و بسته های غذایی چون گوشت، حبوبات، قند ، روغن ، ماکارونی به تعداد 80 بسته غذایی با ارزش هر بسته 60 هزار تومان در بین خانواده های محروم و نیازمند روستاهای محروم بخش درح پرداختند.

مسئول گروه جهادی رشد افزود:در مراسم اختتامیه این گروه جهادی که با حضور فرماندهی ناحیه سپاه شهرستان سربیشه و مسئولانی از سپاه شهرستان و حوزه مقامت بسیج درح ،عصر روز سه شنبه، بیست و سوم شهریور در محل نمازخانه دبیرستان حضرت خدیجه کبری (س) درح برگزار شد و از اعضای این گروه جهادی و تلاش هایشان تجلیل به عمل آمد .

فرماندهی ناحیه سپاه شهرستان سربیشه، این شهرستان از ابتدای تابستان امسال میزبان 6 گروه جهادی از نقاط مختلف کشور بوده است که در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی ،پزشکی و دندانپزشکی به فعالیت و خدمات رسانی به مردم محروم مناطق مختلف این شهرستان پرداختند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.