شركت دانش‌بنيان رايان پژوهان ژرف انديش(راژان) سامانه هوشمند سرويس مدارس را راه اندازی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئيس شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان با بيان اينكه نظارت بر سرويس‌هاي دانش‌آموزي مدارس از سوي سازمان حمل و نقل، مديران مدرسه و اوليا و مربيان و همچنين كنترل ترافيك و توجه به رفت و آمد ايمن دانش‌آموز در فاصله خانه و مدرسه از موارد موثر در ناوگان گسترده حمل و نقل سرويس دانش‌آموزان مدارس است، اظهار كرد: روش‌هاي سنتي نمي‌تواند پاسخگوي نيازها در اين رابطه باشد و همواره مردم و مديران را با چالش‌ها و مشكلات بسياري مواجه كرده است.

مهدي كشميري گفت: با مديريت صحيح در رفت و آمد دانش‌آموزان وبا استفاده از سامانه‌هاي هوشمند می توان ، نه تنها شرايط ايمن براي دانش‌آموزان را فراهم كرد بلكه ترافيك شهري و معضلات و حوادث ناشي از آن را بهبود بخشيد.

همچنين رييس هيات مديره شركت دانش‌بنيان راژان در خصوص اين فناوري توضيح داد: در سامانه هوشمند سرويس مدارس همه اقدامات از طريق اين سامانه انجام گرفته و امكان استفاده از سليقه‌ها و نگرش‌هاي شخصي به حداقل ممكن رسيده است.

سيد اميد رفيعي ادامه داد: مسير رفت و برگشت دانش‌آموز از طريق سامانه قابل نظارت است و هرگونه تخلف راننده در زمينه سوار كردن مسافر بيش از ظرفيت، سرعت غيرمجاز، تردد از مسيرهاي غيرقانوني و سبقت غيرمجاز از طريق سامانه به صورت آنلاين گزارش مي‌شود.

وی از ديگر مزاياي اين سامانه را كنترل و نظارت تاكسيراني و پليس راهور بر سرويس‌هاي مدارس بيان كرد و افزود: در سرويس مدرسهGPS نصب شده و فاصله منزل تا مدرسه بر اساس كيلومتر مشخص مي‌شود.

رييس هيات مديره شركت دانش‌بنيان راژان گفت: از طريق اين سامانه كوتاه‌ترين مسير ممكن براي راننده در نظر گرفته مي‌شود و ورود و خروج دانش‌آموز به مديران مدارس و اوليا و مربيان از طريق پيامك اطلاع‌رساني مي‌شود.

رفيعي گفت: در اين طرح دانش‌آموز پس از سوار شدن به سرويس مدرسه كارت مي‌زند و همزمان پيامكي براي اولياي دانش‌آموز مبني بر سوار شدن فرزندشان ارسال شده و پس از خروج وي از سرويس، مجددا پيامك ديگري براي والدين مبني بر خروج و رسيدن دانش‌آموز به مدرسه فرستاده مي‌شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۶
تشکر از زحماتتون